Am primit săptămâna trecută o invitație la o petrecere Tupperware. Am deschis mailul curioasă și m-am aplecat, după cum mi-e obiceiul, cu umărul drept în față. După ani de citit, mișcarea e involuntară. Caut să mă apropii mai mult de litere, de cuvânt, de poveste.
Peste Tupperware m-am aplecat cu sprâncenele ridicate. Nu auzisem despre. Am cercetat, am citit, dau mai departe.
Tupperware Brands Corporation este o companie care comercializează recipiente cu sigiliu revoluționare pentru depozitarea alimentelor. Timp de peste 60 de ani, compania și-a extins activitatea în peste 85 de țări din întreaga lume. În Europa, piețele cu tradiție sunt Germania, Austria, Italia și Franța, unde Tupperware® este prezentă de peste 30 ani, în timp ce în România și Bulgaria compania s-a deschis în mod oficial în aprilie 2011. În România, Tupperware® este prezent la nivelul întregii țări prin intermediul Prezentatorilor săi, iar în București, Brașov, Baia Mare și Constanța are sedii ale Distribuitorilor autorizati.
Formularea de mai sus nu-mi aparține, ceea ce urmează însă o să. Îmi place să pun punct după conjuncții. Mă simt puțin irlandeză, puțin joyciană. Mă încântă pur și simplu.
Am ajuns la petrecere cu un minut înainte de fix. Am pătruns în încăpere, m-am așezat pe scaun și fix la fix am început. Am apreciat. Am zâmbit. Am ascultat prezentarea unor produse Tupperware. La fiecare petrecere se prepară trei sau patru rețete cu ajutorul acestor vase. Miercuri am copt pâine și brioșe, am desfăcut vin, primul din viața mea cu o ținută a corpului lejeră și cu un chip zâmbitor, pentru a desface vinul aveam o față specială, schimonosită ar fi corect să spun. Pentru prima dată în viața mea am făcut pâine și am ținut dopul acela de plută cu satisfacție în mână.
M-au încântat produsele prezentate. În această încântare, așa cum suntem obișnuiți la un asemenea eveniment, petrecere, am sorbit vin, am ciugulit fructe, am băut sirop și am savurat pâinea caldă și brioșele. Ce am făcut, am și mâncat, totul într-o oră jumătate.
Am pus întrebări despre produse.
Unde se fabrică?
În America.
Cum se distribuie?
Doar prin intermediul acestor petreceri.
Acestea au fost întrebările mele. Pe lângă acestea, alte 14 bloggerițe au întrebat una sau alta.
Acum o să propun ceva cititorilor mei. Nu recomand, nu îndemn sau orice altă acțiune care provoacă spre achiziționare de produse. O să vă mărturisesc ce m-a atras și cum intenționez să acționez.
Mi-a plăcut foarte mult un castron pentru păstrarea legumelor în frigider. Consum foarte multă salată verde. O devorez. Dar salata verde rămâne o plantă legumicolă greu de păstrat. O să-mi comand un asemenea castron, o să-l testez cu salată verde, doamnele care au vorbit cu pasiune despre aceste recipiente au zis că salata se poate păstra proaspătă până la o lună. Eu o să încerc o săptămână. O salată verde proaspătă o săptămână întreagă, 7 zile și 7 nopți.
O să fac poze în fiecare zi și o să revin pe blog cu imagini. Dacă salata mea rămâne proaspătă o săptămână, o să recomand tuturor castronul și o să-l dăruiesc mai multor persoane din viața mea, am deja vreo 3 prezente acum în minte.
Cu provocarea lansată, Tupperware, iată-mă dispusă să te accept în bucătăria mea.
iunie 2, 2015
Suna a experiment facut ca la carte! Pentru ca experimentul sa fie complet, ar mai trebui monitorizate atat temperatura din castron, cat si cea din frigider! Zic si eu… (nu-s bucatar)!
Pentru poze ar trebui acelasi unghi, aceeasi lumina, dar, despre tehnica foto, Sorin e cel care trebuie abordat!
Oricum, indiferent de monitorizarea temperaturii sau de setarile in vederea realizarii fotografiei, cel mai important va fi gustul pe care-l va avea salata peste 7 zile si 7 nopti (m-am gandit involuntar la ghidul 7 seri). Te-ai gandit deja pe cine vei pune sa o guste (inainte, dar mai ales dupa)?