Investesc multă energie în Tricoul Inteligent care, apropo, este o afacere. Mă încearcă uneori senzația că e perceput ca un moft. Nu-i nimic, iau măsuri în fața acestei atitudini nedrepte.
Campania aflată în derulare, – inspirată de melodia Cry, Michael Jackson, – încearcă să corecteze un punct slab. Am intrat pe piață, iar acum îmi doresc să mă fixez în memoria dumneavoastră. Mă interesează mult cum vă reprezentați Tricoul Inteligent.
Prezentul contează doar ca sprijin pentru viitor. Așa că specula nu intră în obiective. Mi-am ales drumul în viață, acum bătătoresc. Pe pătrățica mea, cu asumare și responsibilitate, mi-am ales să fac educație. Educația semnifică zeul la care mă închin și sunt dispusă să-i sărut picioarele.
Putem schimba lumea. Afirmația apare undeva și în melodia lui Michael Jackson. Firește că putem! Dacă fiecare își dă determinările potrivite.
Tricoul Inteligent reprezintă găselnița minții, mijlocul prin care ajung la dumneavoastră. Nu sunt chiar așa naivă. Știu că fără ajutorul fiecărui client în parte nu o să am parte de supraviețuire. De aceea încerc de fiecare dată să vă farmec cu literatură prețioasă. Cuvintele dețin putere, cuvintele provoacă emoții, cuvintele schimbă reprezentările.
Iar cuvintele și bumbacul cuceresc lumea. Intenția mea de a cuceri stă pe picior de egalitate cu Alexandru Macedon. Vreau să iau lumea pe sus cu bun simț, cu decență, cu demnitate, cu gust, cu eleganță. Cu ceva ce niciodată nu se va demoda.
Ajutați-mă!
Foto: Flavius Neamciuc
mai 25, 2017
Cred că-mi scapă ceva. Mă așteptam să am de unde cumpăra un tricou dar articolul s-a terminat brusc. Deci, cu ce să te ajutăm, dragă Dunia?
mai 30, 2017
Există o pagină a Tricoului, Tricoul Inteligent Dunia. De acolo puteți alege. Mesaj, grafică, culoare, model.
Mulțumesc.
august 30, 2017
Mai, uite, am ajuns pe articolul asta din greseala.
Fix ca omul ce-a comentat anterior, m-am intrebat unde-i totusi pagina / saitul proiectului. Tu zici ca „exista o pagina”. Pai foarte bine ca exista, dar nu dai un link. O fi vreo pagina eterata, pentru oamenii suficient de inteligenti cit sa caute ei singuri pe Google?
O fi, dar atunci ne lovim de urmatoarea problema: Google nu stie ce vreau de la el cind caut „tricoul inteligent”. Screnshot: http://imgur.com/a/x5HvW
Poate ca daca zic si numele blogului tau isi da seama ce vreau? Mnu. http://imgur.com/a/xXJWa
Abia cind caut dupa numele tau gasesc: http://imgur.com/a/HBWGg . Sper sa nu te superi, dar la capitolul branding, proiectul sufera, daca abia te gasim. Sa vii sa spui ca „exista o pagina” e ca si cum as spune eu, de sub pseudonimul „daimon”, ca am blog. Bun, da’ care-i ala?!
Ca sa nu mai zic ca ajung, cu chiu cu vai, pe pagina de Facebook a proiectului tau .. si nu vad acolo nimic util. De exemplu: ce marimi oferi la tricouri. Sunt ele deja personalizate, le ai in depozit, sau dau comanda si astept? De unde le livrezi, prin ce metode? Ce marca de tricouri folosesti? Preturi, ma intereseaza foarte mult preturile, despre ce sume vorbim? Testimonials, ce zice lumea care-a mai cumparat de la tine?
Bun, este un link pe Facebook.. si duce fix catre dunia.ro, front-page-ul blogului. Macar daca erau toate raspunsurile astea condensate intr-un F.A.Q. frumos, intr-un articol, iar linkul de pe Facebook ducea catre articol. Era ceva.
Tine cont ca intrebarile astea vin de la un cititor vechi al blogului tau. Daca eu inca am intrebari de-astea, gindeste-te ca poate cumparatorul tipic n-are absolut nici o sansa. Cum anume te astepti sa chiar vinzi? Vine omul, cade in fund de incintare de ideea asta, si-ti pune intrebarile respective prin Facebook? Prin comentariu pe blog? Nu-s ironic, chiar vreau sa pricep procesul din spatele deciziilor de marketing pe care le descriu.
august 30, 2017
Alex, ai argumente ca întotdeauna. Nu pot să nu observ că ai redus totul la mediul online.
Afacerea mea numără 2 ani. În anii aceștia am fost prezentă cu Tricoul la târguri și la diverse evenimente.
Am creat o pagină de facebook. Tricoul Inteligent este din 2017 marcă înregistrată. Există în derulare o campanie a Tricoului.
Într-adevăr ai punctat excelent punctele slabe. Nu pot să te contrazic. Să corectez puțin mi-e cu putință. Nu caut să ajung cunoscută peste noapte. Muncesc la afacerea asta și mai ales învăț.
Îți mulțumesc pentru comentariu. Apreciez și admir sinceritatea.
august 31, 2017
Mai, suntem onlain, deci discut chestiunile care tin de onlain. Alea-mi sunt accesibile la prima strigare. Din offline n-a razbatut pina la mine vreo stire despre afacere, asa ca n-am cum sa-mi dau cu parerea. Ma bucur sa aud ca functioneaza lucrurile pe filiere aceea, cu tirguri si evenimente.
Nu punctez aspectele respective ca sa te demolez, ci pur si simplu pentru ca am mai vazut cita munca este sa-ti faci afacerea cunoscuta (prietena colaboreaza la o afacere de personalizat cani). E greu, chiar si avind o prezenta onlain; oamenii au informatia in fata ochilor si n-o inteleg, suna la telefon sa mai intrebe o data. Daca informatia nu exista deloc onlain, sa ai acolo doar numele nu-i cine stie ce realizare; cel putin asta a fost senzatia de pina acum.
Multa bafta cu proiectul, si spor 🙂